GBOX startuje z nową Strefą Klienta

2021-05-27 15:57
Inelo Inelo

Aktualności

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom  klientów marki GBOX, wprowadzamy kolejną formę wsparcia – Strefę Klienta dostępną na www.gbox.pl

Nowa, rozbudowana Strefa Klienta to synteza wiedzy oraz wsparcia w  kwestiach  związanych z obsługą umów, takich jak:

  • cesja praw z umowy,
  • zmiana abonamentu,
  • zgłoszenie zmiany danych
  • przełożenie urządzenia.

 

 

Możliwe jest również  włączenie dodatkowych usług i opcji, w tym:

  • zamówienie pakietu SCAN,
  • zamówienie pakietu SMS
  • włączenie pomiaru paliwa

Wszystkie funkcje, dostępne w jednym miejscu, gwarantują oszczędność czasu, maksymalne uproszczenie procedur formalnych oraz ułatwienie dostępu do informacji.

Strefa Klienta GBOX to także łatwy dostęp do wsparcia technicznego:

  • sekcja FAQ, w której znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • zgłoszenie serwisu lub reklamacji w kilku prostych krokach
  • możliwość pobrania aktualizacji systemu GBOX Assist oraz sterowników, dokumentacji API i zdalnej pomocy

GBOX stawia na rozwój i docenia stałych Klientów – w Strefie Klienta znajdziemy możliwość zaproponowania zmian w produktach i przystąpienia do Programu Lojalnościowego, a wraz z nim szansę na obniżenie kosztów abonamentu.

Wszystkie udogodnienia dostępne już teraz w jednym miejscu i  w najwygodniejszej formie na https://gbox.pl/pl/strefa-klienta/

Skontaktuj się z nami.

Wybierz sposób kontaktu najlepszy dla Ciebie.

    Biuro obsługi klienta

    (22) 113 40 60