fireTMS – kompleksowy system dla firm spedycyjnych i przewozowych, który zapewnia wsparcie na każdym etapie zarządzania zleceniami – od przyjęcia zamówienia, poprzez komunikację i monitoring dostawy, aż po rozliczanie, kontrolowanie płatności i raportowanie.
Intuicyjne w obsłudze narzędzie, które pozwoli Ci zautomatyzować pracę przewoźników, spedytorów oraz księgowych.
Kompleksowa realizacja zleceń przewozowych od momentu przyjęcia zamówienia, poprzez monitorowanie dostawy, aż po rozliczanie i raportowanie. Nie tracisz czasu na wypełnianie arkuszy kalkulacyjnych lub pracę w kilku programach jednocześnie, ponieważ każdy etap realizacji transportu odbywa się w jednym zintegrowanym systemie.
Przejdź z dokumentacji papierowej na cyfrową – program fireTMS zapewnia cyfrowy obieg dokumentów, a pliki zapisywane są w chmurze. Wszystkie dane i dokumenty związane z przewozami są uporządkowane i znajdują się w jednym systemie.
Jedna z najczęściej używanych funkcji w fireTMS, która łączy prace spedytora i księgowości. System automatycznie generuje szkic faktury po zakończeniu zlecenia oraz daje możliwość wysyłki faktury bezpośrednio na e-mail klienta.
Stwórz unikalną bazę klientów. Oprócz dodawania i usuwania kontrahentów z bazy możesz edytować ich dane, kategoryzować oraz eksportować do Excela.
Nadaj wybranym klientom dostęp do tworzenia nowych ładunków, pobierania dokumentów czy do podglądu aktualnej pozycji pojazdu na mapie. Dzięki tej funkcjonalności klient na bieżąco może sprawdzać, na jakim etapie jest realizacja zleconego przez niego ładunku.
Dzięki fireTMS automatycznie wygenerujesz raporty, które pozwalają kontrolować przychody, wydatki czy obroty w firmie – sprawdzisz informacje na temat poszczególnych kosztów przypisanych do kierowców, naczep i pojazdów, jak również wykorzystania i rentowności własnego taboru.
fireTMS umożliwi Ci sprawne planowanie transportu dzięki: ‘Harmonogramowi kierowców’ i ‘Harmonogramowi pojazdów’, które ułatwią organizację przewozów oraz szczegółowe kontrolowanie floty.
Nasi doradcy chętnie odpowiedzą na pytania oraz pomogą w wyborze odpowiedniego produktu dla Twojej firmy.
Aplikacja umożliwia sprawną komunikację pomiędzy kierowcą a dyspozytorem oraz kontrolowanie zleceń. Pozwala na szybką wymianę informacji, bieżące monitorowanie przewozu i przesyłanie dokumentów w postaci załączników do księgowości. Dzięki fireTMS Driver szybko wystawisz fakturę po dostarczeniu ładunku oraz efektywnie będziesz zarządzać flotą.
Poznaj korzyści:
Aplikacja dla spedytorów pozwala błyskawicznie sprawdzić, na jakim etapie znajduje się zlecenie przewozowe i ładunek. Zyskujesz pełny dostęp do szczegółów związanych z realizacją transportów oraz monitoring pojazdów. Dzięki fireTMS Dispo będziesz kontrolować sytuację na trasie i szybko nawiążesz kontakt z kierowcą.
Poznaj korzyści: