Zobacz korzyści z integracji systemów TMS z telematyką GBox Assist

Usprawnienie procesów zarządzania przedsiębiorstwem transportowym, możliwe jest dzięki wykorzystaniu różnych systemów informatycznych. Każdy z nich posiada odmienne i specyficzne funkcje, które trudno byłoby umieścić w jednym programie.
Integracja dwóch niezależnie funkcjonujących systemów sprawia, że uzyskujemy efekt synergii. W praktyce oznacza to, że suma korzyści, które wynikają z połączenia rozwiązań jest dużo większa niż korzyści z systemów działających osobno.
INELO jako producent telematyki GBox Assist i daje gwarancję pełnej integracji z dostępnymi na rynku rozwiązaniami klasy TMS.

TIMOCOM GmbH

TIMOCOM GmbH to średniej wielkości specjalista w dziedzinie IT i danych, zatrudniający ponad 500 pracowników i posiadający przedstawicielstwa w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Jako dostawca pierwszego w Europie systemu Smart Logistics, wspomagamy rozwój branży logistycznej.

Korzyści

Potężne rozwiązanie do śledzenia łączy wszystkie popularne systemy telematyczne, także system INELO/GBOX, w jednym miejscu – w Systemie Smart Logistics. Możesz podglądać odpowiednie dane o pozycji w przejrzystej, pakietowej formie. Podglądaj śledzone pojazdy z jednego miejsca, bez konieczności przełączania się między różnymi aplikacjami. Co więcej, przejrzystość uzyskana dzięki śledzeniu zapewnia zwiększone bezpieczeństwo podczas całej transakcji.

S3Pweb

W ostatnich latach specjaliści branży transportu drogowego dostrzegają, że nowe technologie odgrywają coraz ważniejszą rolę w organizacji ich działalności. Różne urządzenia, wcześniej wyposażone w możliwości podłączenia zewnętrznych rozwiązań telematycznych, są obecnie fabrycznie wyposażone w rozwiązania producenta (czujniki temperatury, ciśnienia w oponach, narzędzia geolokalizacyjne, system EBS w naczepach, monitorowanie kradzieży paliwa, komunikujące się tachografy, smartfony, producent telematyki). Aby umożliwić ich współpracę i usprawnić przepływ informacji, narzędzia te muszą być ze sobą połączone (poprzez interfejsy). Ten rozwój technologiczny i zwiększająca się ilość danych rodzą w przypadku przewoźników powracający problem: Jak te dane grupować, wykorzystywać i zapewnić ich precyzyjną i znaczącą analizę? Firma S3PWeb podjęła to wyzwanie opracowując agregator danych. Agregator to platforma, która gromadzi, formatuje, przechowuje i udostępnia narzędzia do obsługi wszystkich tych danych z różnorodnych systemów, bez zagrożenia dla istniejących rozwiązań programowych.

Korzyści

Integracja jest potrzebna, aby nasz klient mógł pobrać pozycję GPS od swoich podwykonawców, w celu zapewnienia podglądu transportów.

AsstrA Associated Traffic AG

AsstrA to firma spedycyjna z ponad 25-letnim doświadczeniem, która świadczy usługi w zakresie logistyki i transportu międzynarodowego. Przedstawicielstwa znajdują w 23 krajach świata. Oferujemy realizację międzynarodowych przewozów różnymi środkami transportu, organizację importu i eksportu, konsolidację, odprawę i ubezpieczenie ładunku. Nasi wykwalifikowani specjaliści wybierają najbardziej dogodne rozwiązania logistyczne na podstawie indywidualnych potrzeb klienta. Dzięki rozbudowanej sieci oddziałów oraz współpracy z szeregiem ekspertów, jesteśmy zawsze blisko naszych klientów.

Korzyści

Międzynarodowa grupa kapitałowa AsstrA aktywnie wdraza kompleksowe rozwiązania IT mające na celu kontrole i zarządzanie łańcuchem dostaw. Przykładem takiej zautomatyzowane technologii dla dostawcy usług logistycznych jest rozwiązanie AsstrA Visibility. Dzięki niej Klienci otrzymują informacje o lokalizacji ładunku w czasie rzeczywistym, przewidywanym czasie przybycia (ЕТА – estimated time of arrival) oraz dodatkowych sposobach optymalizacji procesów wewnętrznych w oparciu o przedstawione dane.

5 powodów na «tak» AsstrA visibility

Wzrost liczby zleceń

Zwiększona sprzedaż dzięki większej satysfakcji klienta i ulepszonemu KPI

Zwiększenie efektywności

Lepsza współpraca z przewoźnikami
Skrócenie czasu przestoju na załadunku/rozładunku
Szczęśliwsi kierowcy

Obniżenie kosztów administracyjnych

Mniej połączeń telefonicznych, maili, wypełniania tabelek

Zmniejszenie ilości pretensji

Szybsze i łatwiejsze rozstrzyganie sporów , postępowań i zarządzanie przestojami

Zwiększenie obrotów

Przewoźnik podłączony do AsstrA Visibility dostaje zlecenia na transport dla najlepszych i kluczowych klientów

Sixfold

Sixfold to wiodąca w Europie platforma podglądu transportu w czasie rzeczywistym, rozwiązująca problemy z widocznością łańcucha dostaw największych światowych firm, spedytorów i przewoźników. Naszą misją jest zapewnienie przejrzystości w tych obszarach łańcucha dostaw b2b, które wcześniej nie były widoczne ani śledzone, umożliwiając firmom cięcie kosztów i podejmowanie bardziej świadomych decyzji. Platforma Sixfold, oparta na sztucznej inteligencji (SI), integruje się z systemami zarządzania transportem, telematyką ciężarówek i danymi mapowymi, aby proaktywnie przewidywać opóźnienia w transporcie, wspierać zrównoważony rozwój i realizować cenne analizy biznesowe.

Korzyści

Zaawansowane możliwości sztucznej inteligencji rozwiązania Sixfold potrafią przewidywać opóźnienia i proaktywnie ostrzegają o problemach, agregując aktualne dane z łańcuchów dostaw na całym świecie w naszej potężnej sieci. Otrzymujesz również bezcenną analizę biznesową, która pozwoli Ci zarządzać wyjątkami, optymalizować łańcuch dostaw i zapewnić zadowolenie klientów.

Wiodący w branży model ETA
Model ETA Sixfold zapewnia wiodące w branży wzorce i automatyczne powiadomienia dla klientów, co oznacza, że możesz mieć całkowitą pewność, że załadunek, transport i rozładunek odbywają się dokładnie wtedy, gdy Ty i Twoi klienci jesteście gotowi, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych.

Otwarte dane dotyczące podglądu
Udostępniaj swoje dane dowolnemu nadawcy ładunku lub dostawcy podglądu, niezależnie od ich wyposażenia technologicznego, aby ograniczyć ręczne zadania komunikacji z klientami nawet o 80%.

Podgląd floty
Podgląd zasobów floty, zarówno własnych jak i podwykonawców, tak w czasie rzeczywistym jak i prognozowany, usprawniają planowanie i zwiększają wykorzystanie zasobów nawet o 5%.

Konto Przewoźnika Premium
Uprzywilejowany dostęp do ofert, przetargów na wyłączność i zapytań ofertowych bez bezpośrednich zaproszeń od nadawców ładunków oznacza, że możesz pozyskać więcej klientów, osiągnąć większą rozpoznawalność na rynku i rozwijać swoją działalność.

Czat z kierowcami
Wbudowana funkcja czatu umożliwiająca bezpośrednią rozmowę z kierowcami w wybranej przez nich aplikacji, umożliwiając łatwą komunikację, wymianę dokumentów i ograniczenie liczby telefonów kontrolnych.

Kalkulator CO2
Bezproblemowe i zautomatyzowane raportowanie i obliczenia pozwalające na zapewnienie zrównoważonego rozwoju i eliminację emisji CO2 nawet o 10%.

Wyszukiwarka spedytorów
Usługa dopasowująca, która znajduje odpowiednich przewoźników dla dostępnych ładunków doraźnych (spotowych), co pomaga obniżyć emisje i zmniejszyć puste przebiegi.

project44 A/S

Project44 to wiodąca na świecie zaawansowana platforma zapewniająca widoczność dla nadawców i zewnętrznych firm logistycznych. project44 łączy, automatyzuje i zapewnia widoczność kluczowych procesów transportowych, pozwalając przyspieszyć analizy i skrócić czas potrzebny na przekształcenie tych analiz w działania.

Korzyści

Zmieniamy sposób, w jaki przewoźnicy, spedytorzy i firmy 3PL współpracują ze sobą, umożliwiając przejrzyste i zoptymalizowane zarządzanie wysyłkami w czasie rzeczywistym. Tysiące przewoźników już dołączyło do sieci project44 i czerpią z niej korzyści – takie jak zmniejszenie liczby telefonów kontrolnych o 80% i ponowne zlecenia od klientów.

Project44 stosuje unikalne, oparte na API i kompleksowe podejście do widoczności – umożliwiające szybką automatyzację procesów, współpracę z interesariuszami i zwiększenie wydajności. Nasze podejście do łączności globalnej i multimodalnej umożliwia śledzenie zapasów w ramach całej trasy, w tym ładunków cało pojazdowych, częściowych, częściowych paletowych oraz zbiorczych, oceanicznych, kolejowych, lotniczych, przesyłek i dostaw do odbiorcy końcowego.
Jest darmowe i wydajne. Dołączenie do naszej sieci jest bezpłatne, a integrację wystarczy przeprowadzić tylko raz.

Nowe możliwości biznesowe

Będąc w naszej sieci, wspólni klienci mogą skorzystać z tej samej integracji.

Zadowoleni klienci

Spełniaj oczekiwania klientów na żądanie dzięki dokładnym i proaktywnym informacjom na temat spodziewanego czasu dostawy i wyjątków dotyczących dostaw.

Pełna kontrola nad Twoimi danymi

Sam decydujesz, którym klientom udostępnisz swoje dane i możesz przestać je udostępniać w dowolnym momencie.

Zmniejszona liczba telefonów kontrolnych

Otrzymuj mniej telefonów i e-maili z prośbą o informacje o statusie dostaw.

Skrócony czas zatrzymania

Komunikacja w czasie rzeczywistym skraca czas przebywania kierowcy w miejscach odbioru.

Twoje dane są bezpieczne

Udostępnianie danych jest zgodne z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Nie rozpowszechniamy ani nie odsprzedajemy Twoich danych.

Fracht SIA

Podstawową działalnością firmy „FRACHT” SIA jest transport samochodów nowych i używanych oraz rozwiązania logistyczne – ALCS (Automotive Logistics Control System – System kontroli logistyki motoryzacyjnej).

Korzyści

Dzięki innowacyjnemu produktowi informatycznemu ALCS (Automotive Logistics Control System), oprócz naszej floty samochodów ciężarowych możemy zaoferować usługi w ramach sieci składającej się z ponad tysiąca partnerów (firmy zajmujące się transportem samochodowym). Sieć partnerów działa jako jedna jednostka świadcząc usługi transportowe.

Nic-Place

NIC-place dostarcza rozwiązania w zakresie oprogramowania dla branży transportowej i logistycznej, w pełni dostosowane do dzisiejszych wymagań dotyczących widoczności transportu. Centrum kontroli danych firmy NIC-place zapewnia nowe, unikalne podejście do udostępniania danych. Zapewnia ono klientom uczestnictwo w połączonym ekosystemie, jednocześnie pozwalając na zachowanie kontroli nad własną prywatną siecią spedytorów. NIC-place jest liderem na rynku w transporcie towarów w kontrolowanej temperaturze i towarów o wysokiej wartości, a także w zakresie logistyki kolejowej oraz posiada głęboką i solidną wiedzę w dziedzinie telematyki.

Korzyści

NIC-place zapewnia oprogramowanie umożliwiające cyfrowe operacje w zakresie logistyki drogowej i kolejowej. Mamy bogate doświadczenie w korzystaniu z szerokiej gamy danych dotyczących zasobów z czujników, przy użyciu różnych zainstalowanych urządzeń telematycznych i dopasowywaniu ich do danych planowania z systemów ERP, TMS i innych systemów dla naszych klientów w ramach zastosowań umożliwiających monitorowanie i eskalację, a tym samym optymalizację ich procesów logistycznych. Centrum kontroli danych (Data Control Center – DCC) to centralne narzędzie łączności obsługujące udostępnianie danych i integrację systemów. Zapewnia przewoźnikom i dostawcom usług logistycznych pełną kontrolę i uprawnienia w zakresie udostępniania informacji o zasobach, potrzebne w dzisiejszym wysoce zdigitalizowanym świecie.

Trans.eu

Trans.eu Group S.A. jest polską firmą technologiczną. Tworzącą jedną z najbardziej znanych giełd transportowych w Europie oraz nowoczesną platformę logistyczną dla transportu drogowego. Platforma Trans.eu łączy firmy załadowcze, operatorów logistycznych, spedycje i przewoźników. Dzięki działalności firmy od 2004 r. powstała największa społeczność przewoźników w Europie. 45 tys użytkowników. Firma działa na terenie całej Europy a w Grupie Trans.eu są firmy świadczące także ubezpieczenia transportowe, faktoring dla przewoźników, karty paliwowe oraz usługi prawne.

Korzyści

Teraz możesz łatwo uruchomić monitoring pojazdów i udostępniać ich pozycję załadowcy. W ten sposób łatwo odpowiesz na wymagania najlepszych płatników na Platformie Trans.eu. Podniesiesz jakość obsługi klientów i zapewnisz transparentność usług. Wykorzystanie Platformy Trans.eu jako narzędzia udostępniania monitoringu jest doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich firm transportowych i spedycyjnych.

Skontaktuj się z nami.

Wybierz sposób kontaktu najlepszy dla Ciebie.

    Biuro obsługi klienta