Serwis GBox

Strefa Klienta GBox

Jesteśmy tu, żeby pomóc.

Godziny otwarcia
Czynne od 8:00 - 16:00 (pn-pt)
24.12.24 - serwis nieczynny
Zapraszamy również do kontaktu przez nasz Czat oraz na FAQ Inelo

Potrzebujesz wsparcia technicznego? Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą jak najszybciej.

W przypadku problemów z wysyłką zgłoszenia przez formularz prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej dane z formularza na adres: serwis@gbox.pl

Zgłoszenie o wsparcie techniczne

    Dane kontaktowe

    Rodzaj problemu

    Prześlij nam tankowania kalibracyjne

    W przypadku problemów z wysyłką zgłoszenia przez formularz prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej dane z formularza na adres: kalibracja@inelo.pl

    Prześlij tankowania kalibracyjne

      Dane kontaktowe

      Szczegóły

      Włączenie pomiaru paliwa

      W przypadku problemów z wysyłką zgłoszenia przez formularz prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej dane z formularza na adres: kalibracja@inelo.pl

      Włączenie pomiaru paliwa

        Dane kontaktowe

        Szczegóły

        Pobierz zdalną pomoc

        Pobrana aplikacja umożliwia zdalną pracę serwisanta na stanowisku użytkownika nawiązującego połączenie. Połączenie jest zabezpieczone poprzez generowane hasło połączenia oraz szyfrowanie danych. W trakcie połączenia użytkownik przez cały czas połączenia może kontrolować pracę naszego pracownika oraz przerwać połączenie w dowolnym momencie. Wszystkie dane uzyskane w trakcie połączenia z klientem są wykorzystywane tylko do celów związanych z wykonaniem usługi. Po zakończeniu połączenia i wykonaniu pracy uzyskane dane są usuwane i niszczone na stanowiskach naszych pracowników.

        Pobierz i uruchom aplikację

        Odesłanie urządzenia

        Wypełnij formularz i wyślij aby zgłosić odesłanie urządzenia na gwarancję lub reklamację.

        W przypadku problemów z wysyłką zgłoszenia przez formularz prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej dane z formularza na adres: urzadzenia@inelo.pl

        Reklamacja urządzenia

          Dane kontaktowe

          Adres wysyłki nowego urządzenia

          Urządzenie

          Skontaktuj się z Biurem obsługi

          Wypełnij formularz, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą jak najszybciej.

           

          W przypadku problemów z wysyłką zgłoszenia przez formularz prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej dane z formularza na adres: reklamacja@inelo.pl

           

          Zgłoszenie reklamacyjne

            Dane kontaktowe

            Rodzaj problemu

            Wyślij zgłoszenie cesji

            W przypadku problemów z wysyłką zgłoszenia przez formularz prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej dane z formularza na adres: autoryzacja@inelo.pl

            Cesja umożliwia przeniesienie praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczenie usług lokalizacyjnych na inną Firmę (po pozytywnej weryfikacji wniosku Cedenta i po podpisaniu Umowy trójstronnej).
            Informacje potrzebne do złożenia wniosku o cesję:

            • Numer Umowy (jeżeli cesja dot. całej Umowy);
            • ID GBOX (jeżeli cesja nie dotyczy całej Umowy);
            • Dane Cesjonariusza:
              • Nazwa Firmy;
              • NIP;
              • Imię oraz nazwisko osoby kontaktowej;
              • Adres email;
              • Numer telefonu;

            Zgłoszenie cesji

              Dane firmy przenoszącej prawa tytułem cesji

              Dane firmy nabywającej prawa tytułem cesji

              Wnioskuję o przeniesienie praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczeniach usług lokalizacyjnych

              Wyślij zgłoszenie zmiany danych

              Jeżeli zmianie uległy jakiekolwiek dane Twojej Firmy i/lub Pojazdów poinformuj nas o tym.

              W przypadku problemów z wysyłką zgłoszenia przez formularz prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej dane z formularza na adres: autoryzacja@inelo.pl

              Zmiana danych

                Dane kontaktowe

                Aktualne dane firmy

                Wyślij zgłoszenie przełożenia usług

                W przypadku problemów z wysyłką zgłoszenia przez formularz prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej dane z formularza na adres: realizacja@inelo.pl

                W każdym momencie trwania Umowy istnieje możliwość zamówienia usługi demontażu i/lub ponownego montażu urządzeń w ramach zawartej Umowy, np. podczas wymiany floty.

                Informacje potrzebne do zamówienia usługi demontażu i/lub ponownego montażu:

                • ID GBOX
                • Marka, model, rocznik nowego pojazdu
                • Dane pojazdu (zależne od zamawianych Urządzeń peryferyjnych);

                 

                Jeżeli podczas ponownego montażu urządzeń w pojeździe nie będzie możliwości podłączenia się do złącza FMS, zostanie zastosowana metoda bezinwazyjnego złącza CAN-Click. Usługa zostanie wykonana zgodnie z zapisami obowiązującego Państwa regulaminu do Umowy. W przypadku usług płatnych, faktura zostanie wystawiona po jej wykonaniu, a koszt będzie obliczony zgodnie z obowiązującym Państwa Cennikiem. Jeżeli nie zgadzacie się Państwo na zastosowanie złącza CAN-Click prosimy o taką informację przed wykonaniem ww usługi.

                Przełożenie usług

                  Dane kontaktowe

                  Zgłaszający

                  Zgłoś potrzebę wykonania

                  Dodatkowe informacje

                  Od

                  Do

                  Informujemy, iż zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług przez INELO w/w usługa jest dodatkowo płatna zgodnie z Cennikiem będącym załącznikiem do Umowy. Do kosztu usługi doliczane są koszty dojazdu liczone w dwie strony od najbliższego Autoryzowanego Serwisu GBOX do miejsca faktycznego wykonania usługi, stawka 0,85 zł/km (lista adresów ASG dostępna na stronie www.gbox.pl [1]) do miejsca faktycznego wykonania usługi wg wskazań kilometrów ze strony http://maps.google.pl [2].

                  * pola obowiązkowe

                  Propozycja zmian

                  Masz propozycję zmian w naszych produktach? Wybierz produkt, którego dotyczy i opisz go.

                  Twoja opinia jest dla nas ważna.

                  W przypadku problemów z wysyłką zgłoszenia przez formularz prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej dane z formularza na adres: propozycje@gbox.pl

                  Propozycja zmian

                    Czego dotyczą

                    Dane kontaktowe

                    Opis zgłoszenia

                    Dodaj ilustrację Twojego pomysłu lub dłuższy opis (w formacie: jpg, jpeg, png lub pdf).

                    Autoryzowane Serwisy GBox

                    Ustka, Kwidzyn, Suwałki, Zielona Góra, Poznań, Warszawa, Łęczyca, Wałbrzych, Opole, Katowice, Nowy Sącz, Leżajsk, Wrocław, Kielce, Częstochowa, Turek, Włocławek, Większyce, Kretomino – k. Koszalina, Bydgoszcz, Olsztyn, Szczecin, Łódź, Białystok, Gdańsk, Koszalin, Bełk, Czechowice-Dziedzice, Ruda Śląska, Żelechów, Strzelce Opolskie, Byków, Trzebnica, Głogówek.

                    Wyszukaj na mapie najbliższy serwis, a następnie „złóż zlecenie”, wypełniając formularz.

                    Aktywacja API

                    Integracja z systemem TMS sprawia, że z wprowadzenia w firmie nowego rozwiązania telematycznego, jakim jest GBox® Assist, Klient czerpie szereg korzyści:

                    Oszczędność czasu oraz łatwość w pozyskiwaniu informacji
                    Klient posiada dostęp do wszystkich informacji dotyczących przewozu z pozycji jednego systemu.

                    Zwiększenie funkcjonalności systemu
                    Integracja trzech niezależnych systemów sprawia, że przedsiębiorca otrzymuje jedno, doskonałe, zintegrowane rozwiązanie. Posiada dostęp do narzędzia, które działa zarówno po stronie zarządzania zleceniami – biura, jak i po stronie przewozów – samochodu.

                    Prestiż oraz poszerzenie możliwości działania
                    Firma transportowa, która wykorzystuje w swojej działalności systemy TMS, rozwiązania telematyczne oraz korzysta z giełd transportowych jest dla potencjalnego zleceniodawcy partnerem godnym zaufania.

                    Optymalizacja przepływu informacji pomiędzy wszystkimi stronami przewozu
                    Integracja systemów umożliwia lokalizację podwykonawców, automatyczne rozliczenie przewoźników, kalkulację całkowitych kosztów transportu oraz powiadomienie o możliwych opóźnieniach lub odchyleniach od planowanej trasy.

                    Dajemy Państwu możliwość pełnej integracji systemu GBox Assist z systemami TMS.

                    Dla Klientów Inelo – uzyskanie dostępu do API i dokumentacji API znajdziesz TUTAJ

                    Jeśli nie jesteś naszym Klientem i chciałbyś się dowiedzieć coś na temat integracji z systemami TMS napisz do nas na: api@gbox.pl

                    Pliki do pobrania

                    Nasze oprogramowanie tworzymy z myślą o wygodzie i jakości pracy spedytorów i przewoźników.

                    Dokumenty i regulaminy

                    Nazwa:
                    Rozmiar:

                    W zależności od mapy w Assist Nawigacja prosimy o zapoznanie się z Warunkami licencji.

                    Panel GBox Online

                    Panel GBox Online służy do wygodnego zarządzania flotą i weryfikacji pracy pojazdów oraz kierowców. Pozwala na podgląd parametrów pracy pojazdu w postaci tabel i map. Umożliwia też analizę danych z wybranego okresu dla wskazanych pojazdów, poprzez rozbudowany system raportowania, dynamiczne wykresy, bądź animacje przebytej trasy.

                    Panel GBox Online

                    Skontaktuj się z nami.

                    Wybierz sposób kontaktu najlepszy dla Ciebie.

                      Biuro obsługi klienta