1. Instalując na swoim Urządzeniu mobilnym Aplikację Użytkownik potwierdza zapoznanie się oraz akceptację Warunków licencji. W przypadku braku akceptacji wszystkich postanowień Warunków licencji Użytkownik zobowiązany jest zrezygnować z instalacji Aplikacji lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania Aplikacji w całości lub w jakiejkolwiek z jej części. Instalacja Aplikacji nie jest możliwa bez zaakceptowania niniejszych Warunków licencji. Użytkownikiem w rozumieniu Warunków licencji jest każda osoba, która dokonuje instalacji Aplikacji, uprawniona do takiej instalacji na podstawie odrębnej Umowy zawartej z INELO (zawartej przez Użytkownika osobiście lub zawartej przez osobę, która była uprawniona na podstawie takiej Umowy do umożliwienia Użytkownikowi instalacji Aplikacji).
2. Aplikacja dostarczana jest Użytkownikowi w ramach Umowy o świadczenie Usług (dalej „Umowa”) zawartej z INELO Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku-Białej, (43-300), ul. Karpacka24/U2b, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numer 0000702969, NIP 5512333463, REGON: 356687662 (dalej „INELO”) i objęta jest Prawami własności intelektualnej INELO, a poprzez instalację i używanie Aplikacji Użytkownik nie nabywa jakiejkolwiek części Praw własności intelektualnej INELO.
3. Przez Prawa własności intelektualnej INELO rozumie się wszystkie prawa autorskie i prawa pokrewne, patenty, prawa do wynalazków, modele użytkowe, znaki towarowe, znaki usług, nazwy handlowe, biznesowe i nazwy domen, włączając wszelkie prawa do składania wniosków o ochronę powyższych, prawa do wizualnej postaci produktów lub innego oznaczenia handlowego, prawa do projektów, prawa do oprogramowania komputerowego, prawa do baz danych, prawa topograficzne, osobiste prawa autorskie, prawa do informacji poufnych (w tym know-how i tajemnic handlowych) oraz wszelkie inne prawa własności intelektualnej w każdym przypadku zarejestrowane bądź niezarejestrowane oraz włącznie z wszystkimi wnioskami o takie prawa lub ich przedłużeniem bądź rozszerzeniem, a także podobne lub równoważne uprawnienia bądź formy ochrony w dowolnej części świata. Prawa własności intelektualnej INELO oznaczają którekolwiek z Praw własności intelektualnej INELO.
4. Aplikacja chroniona jest ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, porozumieniami międzynarodowymi o prawie autorskim oraz innym ustawodawstwem i porozumieniami międzynarodowymi o ochronie praw na dobrach niematerialnych. Naruszenie tych praw podlega odpowiedzialności cywilnej i karnej.
5. Zabronione jest niezgodne z postanowieniami Umowy udostępnianie Aplikacji do korzystania osobom trzecim, które nie mogą być Użytkownikami. Zabronione jest również jakiekolwiek zwielokrotnianie Aplikacji.
6. Na podstawie Warunków licencji Użytkownikowi zostaje udzielona licencja na korzystanie z Aplikacji, na czas obowiązywania Umowy i na zasadach opisanych w Warunkach licencji. Użytkownik ma prawo użytkować Aplikację bez ograniczeń terytorialnych. Użytkownik nie ma prawa udzielania sublicencji ani wykonywania zależnych praw autorskich do Aplikacji.
7. Aplikacja dostarczana jest w formie „takiej, jakiej jest”. Użytkownik bierze na siebie ryzyko wynikające z używania Aplikacji.
8. Udzielona licencja obejmuje prawo dla Użytkownika do korzystania z Aplikacji wyłącznie w zakresie i celu określonym oraz wynikającym z Umowy.
9. Uprawnienia Użytkownika wynikające z niniejszych Warunków licencji wygasają z chwilą rozwiązania Umowy (bez względu na przyczynę jej rozwiązania).
10. Zabronione jest w szczególności:
a) Dokonywanie tłumaczeń, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian lub modyfikacji w Aplikacji,
b) Najem, dzierżawa lub oddanie osobie trzeciej do korzystania na jakiejkolwiek innej podstawie prawnej Aplikacji,
c) Deasemblacja, dekompilacja lub jakiekolwiek inne zwielokrotnianie czy inne ingerencje w kod źródłowy Aplikacji lub
tłumaczenie jej formy w zakresie przekraczającym zezwolenie wynikające z odpowiednich przepisów obowiązującego prawa.
11. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Warunków licencji, Klient zobowiązany będzie zapłacić INELO karę umowną w kwocie 50 000 (pięćdziesiąt tysięcy) złotych, za każde naruszenie. Naliczenie kary umownej nie pozbawia prawa INELO do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
12. Warunki licencji obowiązują od dnia 22.04.2020r.
- Oferta
Czas pracy kierowcyPełne wsparcie dla firm w zakresie czasu pracy kierowcy
- OCRK Premium TACHOOprogramowanie do rozliczenia czasu pracy kierowców
- OCRK WsparciePełne wsparcie w kwestiach prawnych.
- OCRK Premium BUSRozliczanie czasu pracy dla firm posiadających flotę busów do 3,5 t
- 4TransOprogramowanie dla firm transportowych wspomagające zarządzanie
- 4Trans PROOptymalizacja rozliczania czasu pracy kierowców.
TMSSystem do zarządzania procesami spedycyjno-transportowymi
TelematykaZaawansowany system lokalizacji GPS i monitoringu pojazdów
- GBox Assist 3.0Pełna kontrola spedytora nad pojazdem i trasą przejazdu oraz doskonała integracja z systemami TMS
- GBox LightPodstawowy system monitoringu i położenia samochodu oraz kontrola kierowcy i stylu jazdy
- ETA SmartNarzędzie do oszacowania planowanego czas przybycia do miejsca docelowego
- ECO-DRIVINGNowy moduł w Panelu GBox Online pozwala na analizę jazdy kierowcy
- GBox EconomySkuteczny monitoring i kontrola floty
- GBox Assist AppSzybka i wygodna komunikacja z kierowcą, poprzez aplikację w telefonie
Rozwiązania dla inspekcjiTachoscan Control – Oprogramowanie dla służb kontrolnych
SzkoleniaPodnieś kompetencje swoich pracowników
Konfigurator ofertyStwórz własną spersonalizowaną ofertę
- Sklep
UrządzeniaUrządzenia do pobierania danych z kart kierowców i tachografów
Wyświetl wszystkie produktyTachoReader Combo – czytnik kart kierowcy i tachografuTachoReader Combo Plus to nowoczesne i intuicyjne urządzenie typu 2w1, przeznaczone do szybkiego pobierania danych z…E-TOLL | Urządzenie pokładowe OBU do poboru opłat…GBox OBU+ (On-board unit) jest rozwiązaniem, które umożliwia elektroniczne oraz automatyczne naliczanie należnej opłaty za przejazd…TachoReader Basic – czytnik kart tachografuTachoReader Basic to urządzenie, które w intuicyjny i niezawodny sposób pobiera dane ze wszystkich dostępnych na…Tacho USB (odczyt do komputera)Urządzenie Tacho USB pozwalające na szybkie przesyłanie danych z tachografów cyfrowych bezpośrednio do laptopa.Czytnik TachoReaderCzytnik służy zarówno do odczytu kart kierowców, jak i do autoryzacji zdalnych odczytów kartą przedsiębiorstwa podczas…Tachoblue IITachoblue II to urządzenie wspierające pobieranie danych z tachografów cyfrowych przy wykorzystaniu technologii Bluetooth®.AkcesoriaAkcesoria wspomagające prace urządzeń pobierających dane
Wyświetl wszystkie akcesoriaKabel TRC (kabel do łączenia TachoReader Combo z…Kabel do podłączenia urządzenia Tacho Reader Combo do tachografu.Kabel Mini USBKabel Mini USB łączy czytnik do tachografu z komputerem.Etui ochronne do TachoReader ComboChroni obudowę urządzenia do pobierania danych z tachografów cyfrowych i kart kierowców.
- Wiedza
AktualnościNajistotniejsze zagadnienia dotyczące transportu
Wyświetl wszystkie wpisyNowa dyrektywa o poziomach naruszeń – poznaj zmiany w taryfikatorzeW ostatni dzień maja, w oficjalnym dzienniku Unii Europejskiej, opublikowana została dyrektywa (UE) 2024/846 zmieniająca kategoryzacje naruszeń zawartą w dyrektywie 2006/22/WE Parlamentu Europejskiego i Rady.Co nowego w zakresie przepisów o czasie jazdy i odpoczynku oraz aktualizacji tachografów? Sprawdź szczegółyNowe przepisy dotyczące czasu jazdy i odpoczynku dla kierowców autobusów oraz zbliżająca się aktualizacja przejściowych tachografów to jedne z ważniejszych, ale nie jedyne tematy, które zostały poruszone w trakcie czerwcowego spotkania CORTE w Brukseli.Webinar – Czas na transport 026Czas na rozliczenie pierwszych sześciu miesięcy roku w branży TSL!Kontrole ITD i PIP w 2024 roku. Sprawdź, czy jesteś na nie gotowy!W specjalnie przygotowanym przez Jakuba Ordona, eksperta w zakresie ITD i PIP, ebooku znajdziesz najważniejsze zagadnienia z podziałem na kontrole realizowane przez PIP oraz ITD.BlogNajistotniejsze zagadnienia dotyczące transportu
Wyświetl wszystkie wpisyIle wynoszą diety w delegacjach krajowych w 2024?Poznaj aktualne stawki diet krajowych w delegacjach służbowych w 2024 roku. Przeczytaj nasz poradnik, aby prawidłowo rozliczać delegacje i uniknąć błędów.Jakie są stawki transportowe za kilometr w 2024 roku?Zobacz jakie są aktualne, średnie stawki transportowe za kilometr w 2024 roku. Sprawdź co wpływa na cenę transportu i od czego jest uzależniona. Czytaj więcej na blogu!Co to jest urlopówka kierowcy i kiedy jest wymagana?Dowiedz się wszystkiego o urlopówce kierowcy w 2024 roku. Sprawdź zasady, obowiązki i najnowsze przepisy, aby być na bieżąco.Prawo przewozowe w Polsce: kompleksowy przewodnikZrozumienie polskiego prawa przewozowego: kluczowe regulacje, odpowiedzialność przewoźników i prawa konsumentów w kontekście przewozu osób i towarów.WydarzeniaAktualne i minione konferencje oraz webinary w branży TSL
Wyświetl wszystkie wydarzenia27 Czerwiec 12:00Czas na transport 026Czas na rozliczenie pierwszych sześciu miesięcy roku w branży TSL!25 Kwiecień 12:00Czas na transport 024Jak skutecznie korzystać z narzędzi TMS, aby pokonać najpilniejsze wyzwania w branży.Strefa Q&APytania i odpowiedzi na najważniejsze zagadnienia z branży TSL
Wyświetl wszystkie pytaniaIle czasu mamy na zablokowanie nowego pojazdu kartą przedsiębiorstwa?Polski taryfikator nie przewiduje sankcji za brak blokady tachografu. Praktyka kontrolna wskazuje, że tylko niemieckie organy kontrole nakładają kary za nienależyte zabezpieczenie urządzenia przed…Czy nowe tachografy należy najpierw zablokować kartą warsztatową, a potem przedsiębiorstwa?Nowy tachograf należy zablokować wyłącznie kartą przedsiębiorstwa.Kiedy program 4Trans będzie liczył urlopy?Na chwilę obecną program nie posiada takiej funkcjonalności i w najbliższym czasie owa zmiana nie jest przewidziana.Jaka jest odpowiedzialność firmy przy braku możliwości pobierania danych z tachografu z powodu nieprawidłowego podpisu cyfrowego?W przypadku braku udostępnienia danych z karty kierowcy lub tachografu skutkuje nałożeniem kar na przedsiębiorstwo w wysokości 500 zł za każdy dzień. W przypadku…
- Strefa klienta
- Newsletter
- Oferta
Czas pracy kierowcyPełne wsparcie dla firm w zakresie czasu pracy kierowcy
Polecane produkty
- OCRK Premium TACHOOprogramowanie do rozliczenia czasu pracy kierowców
- OCRK WsparciePełne wsparcie w kwestiach prawnych.
- OCRK Premium BUSRozliczanie czasu pracy dla firm posiadających flotę busów do 3,5 t
- 4TransOprogramowanie dla firm transportowych wspomagające zarządzanie
- 4Trans PROOptymalizacja rozliczania czasu pracy kierowców.
TMSSystem do zarządzania procesami spedycyjno-transportowymi
TelematykaZaawansowany system lokalizacji GPS i monitoringu pojazdów
Polecane produkty
- GBox Assist 3.0Pełna kontrola spedytora nad pojazdem i trasą przejazdu oraz doskonała integracja z systemami TMS
- GBox LightPodstawowy system monitoringu i położenia samochodu oraz kontrola kierowcy i stylu jazdy
- ETA SmartNarzędzie do oszacowania planowanego czas przybycia do miejsca docelowego
- ECO-DRIVINGNowy moduł w Panelu GBox Online pozwala na analizę jazdy kierowcy
- GBox EconomySkuteczny monitoring i kontrola floty
- GBox Assist AppSzybka i wygodna komunikacja z kierowcą, poprzez aplikację w telefonie
Rozwiązania dla inspekcjiTachoscan Control – Oprogramowanie dla służb kontrolnych
SzkoleniaPodnieś kompetencje swoich pracowników
Konfigurator ofertyStwórz własną spersonalizowaną ofertę
- Sklep
UrządzeniaUrządzenia do pobierania danych z kart kierowców i tachografów
Urządzenia
Wyświetl wszystkie produktyTachoReader Combo – czytnik kart kierowcy i tachografuTachoReader Combo Plus to nowoczesne i intuicyjne urządzenie typu 2w1, przeznaczone do szybkiego pobierania danych z…E-TOLL | Urządzenie pokładowe OBU do poboru opłat…GBox OBU+ (On-board unit) jest rozwiązaniem, które umożliwia elektroniczne oraz automatyczne naliczanie należnej opłaty za przejazd…TachoReader Basic – czytnik kart tachografuTachoReader Basic to urządzenie, które w intuicyjny i niezawodny sposób pobiera dane ze wszystkich dostępnych na…Tacho USB (odczyt do komputera)Urządzenie Tacho USB pozwalające na szybkie przesyłanie danych z tachografów cyfrowych bezpośrednio do laptopa.Czytnik TachoReaderCzytnik służy zarówno do odczytu kart kierowców, jak i do autoryzacji zdalnych odczytów kartą przedsiębiorstwa podczas…Tachoblue IITachoblue II to urządzenie wspierające pobieranie danych z tachografów cyfrowych przy wykorzystaniu technologii Bluetooth®.AkcesoriaAkcesoria wspomagające prace urządzeń pobierających dane
Akcesoria
Wyświetl wszystkie akcesoriaKabel TRC (kabel do łączenia TachoReader Combo z…Kabel do podłączenia urządzenia Tacho Reader Combo do tachografu.Kabel Mini USBKabel Mini USB łączy czytnik do tachografu z komputerem.Etui ochronne do TachoReader ComboChroni obudowę urządzenia do pobierania danych z tachografów cyfrowych i kart kierowców.
- Wiedza
AktualnościNajistotniejsze zagadnienia dotyczące transportu
Najnowsze na blogu
Wyświetl wszystkie wpisyNowa dyrektywa o poziomach naruszeń – poznaj zmiany w taryfikatorzeW ostatni dzień maja, w oficjalnym dzienniku Unii Europejskiej, opublikowana została dyrektywa (UE) 2024/846 zmieniająca kategoryzacje naruszeń zawartą w dyrektywie 2006/22/WE Parlamentu Europejskiego i Rady.Co nowego w zakresie przepisów o czasie jazdy i odpoczynku oraz aktualizacji tachografów? Sprawdź szczegółyNowe przepisy dotyczące czasu jazdy i odpoczynku dla kierowców autobusów oraz zbliżająca się aktualizacja przejściowych tachografów to jedne z ważniejszych, ale nie jedyne tematy, które zostały poruszone w trakcie czerwcowego spotkania CORTE w Brukseli.Webinar – Czas na transport 026Czas na rozliczenie pierwszych sześciu miesięcy roku w branży TSL!Kontrole ITD i PIP w 2024 roku. Sprawdź, czy jesteś na nie gotowy!W specjalnie przygotowanym przez Jakuba Ordona, eksperta w zakresie ITD i PIP, ebooku znajdziesz najważniejsze zagadnienia z podziałem na kontrole realizowane przez PIP oraz ITD.BlogNajistotniejsze zagadnienia dotyczące transportu
Najnowsze na blogu
Wyświetl wszystkie wpisyIle wynoszą diety w delegacjach krajowych w 2024?Poznaj aktualne stawki diet krajowych w delegacjach służbowych w 2024 roku. Przeczytaj nasz poradnik, aby prawidłowo rozliczać delegacje i uniknąć błędów.Jakie są stawki transportowe za kilometr w 2024 roku?Zobacz jakie są aktualne, średnie stawki transportowe za kilometr w 2024 roku. Sprawdź co wpływa na cenę transportu i od czego jest uzależniona. Czytaj więcej na blogu!Co to jest urlopówka kierowcy i kiedy jest wymagana?Dowiedz się wszystkiego o urlopówce kierowcy w 2024 roku. Sprawdź zasady, obowiązki i najnowsze przepisy, aby być na bieżąco.Prawo przewozowe w Polsce: kompleksowy przewodnikZrozumienie polskiego prawa przewozowego: kluczowe regulacje, odpowiedzialność przewoźników i prawa konsumentów w kontekście przewozu osób i towarów.WydarzeniaAktualne i minione konferencje oraz webinary w branży TSL
Najnowsze wydarzenia
Wyświetl wszystkie wydarzenia27 Czerwiec 12:00Czas na transport 026Czas na rozliczenie pierwszych sześciu miesięcy roku w branży TSL!25 Kwiecień 12:00Czas na transport 024Jak skutecznie korzystać z narzędzi TMS, aby pokonać najpilniejsze wyzwania w branży.Strefa Q&APytania i odpowiedzi na najważniejsze zagadnienia z branży TSL
Najpopularniejsze pytania
Wyświetl wszystkie pytaniaIle czasu mamy na zablokowanie nowego pojazdu kartą przedsiębiorstwa?Polski taryfikator nie przewiduje sankcji za brak blokady tachografu. Praktyka kontrolna wskazuje, że tylko niemieckie organy kontrole nakładają kary za nienależyte zabezpieczenie urządzenia przed…Czy nowe tachografy należy najpierw zablokować kartą warsztatową, a potem przedsiębiorstwa?Nowy tachograf należy zablokować wyłącznie kartą przedsiębiorstwa.Kiedy program 4Trans będzie liczył urlopy?Na chwilę obecną program nie posiada takiej funkcjonalności i w najbliższym czasie owa zmiana nie jest przewidziana.Jaka jest odpowiedzialność firmy przy braku możliwości pobierania danych z tachografu z powodu nieprawidłowego podpisu cyfrowego?W przypadku braku udostępnienia danych z karty kierowcy lub tachografu skutkuje nałożeniem kar na przedsiębiorstwo w wysokości 500 zł za każdy dzień. W przypadku…
- Strefa klienta
- Newsletter