Aktualna sytuacja spowodowana pandemią koronawirusa jest dla nas wszystkich, a w szczególności dla branży transportowej czasem mierzenia się z licznymi problemami. Wiele firm musiało dokonać reorganizacji pracy biurowej, a także ograniczyć bezpośrednie relacje z klientem na rzecz kontaktu online. Pomimo wprowadzonych ograniczeń, jesteśmy świadomi, iż każdego dnia przewoźnicy i kierowcy napotykają na wiele trudności dotyczących kwestii przestrzegania norm czasu pracy oraz prawidłowej obsługi tachografów cyfrowych i analogowych.
W trosce o najwyższą jakość usług i bezpieczeństwo naszych Klientów wprowadziliśmy w tym roku szereg digitalowych udogodnień, ułatwiających współpracę z Grupą Inelo. Do najważniejszych z nich należą:
- Podpisywanie e-umów, dzięki Autenti – Umowy, aneksy oraz inne dokumentów możemy procesować z naszymi Klientami w formie cyfrowej zamiast papierowej.
- Opcja leasingu, elastyczne formy finansowania
- Szkolenia dla przewoźników, spedytorów – lokalizacje i dostępne terminy: https://szkoleniadlatransportu.pl
- Bezpłatne webinary – najbliższy o eco-drivingu: LINK
- Zdalne konsultacje i porady ekspertów @OCRK i Inelo
- Bieżące informacje o sytuacji w całej Europie spowodowanej koronawirusem – LINK
W ostatnich dnia uruchomiliśmy także dwie podstrony, które pozwolą naszym Klientom i ich kierowcom w prosty sposób odnaleźć odpowiedzi na pojawiają ce się pytania czy problemy:
- FAQ – https://faq.inelo.pl/
- Stronę dla kierowców jeżdżących z telematyką GBox – https://kierowca.gbox.pl/
Zachęcamy do regularnego śledzenia naszych stron internetowych oraz profili w mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco informujemy o najważniejszych wydarzeniach.