2015.04.09 Inelo.pl

CENTRUM NAPRAW

Jak poprawnie złożyć reklamację? Jak naprawić urządzenie, dla którego upłynął okres gwarancyjny?

 

ZANIM WYŚLESZ URZĄDZENIE
1. Sprawdź w instrukcji, czy problem możesz rozwiązać własnymi siłami – np. poprzez wymianę baterii > Pobierz
2. Zweryfikuj, czy Twoje urządzenie posiada najnowsze oprogramowanie układowe (tzw. firmware) -> Pobierz
3. W razie wątpliwości skontaktuj się z Działem Serwisu pod adresem serwis@inelo.pl lub telefonicznie pod numerem 33 496 58 72.
4. Jeżeli w poprzednich krokach nie udało Ci się rozwiązać problemu, odpowiednio przygotuj urządzenie do wysyłki.

ZASADY PRZESYŁANIA URZĄDZEŃ DO NAPRAWY
1. Przygotuj urządzenie wraz z kompletem akcesoriów (kable, elementy obudowy, itp) w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym.
2. Koniecznie dołącz poprawnie wypełniony Formularz zgłoszenia serwisowego -> Pobierz
3. W przypadku reklamacji gwarancyjnej konieczne będą także kopia dowodu zakupu i karta gwarancyjna.
4. Zapoznaj się z regulaminem napraw -> Pobierz
5. Przesyłkę nadaj z pomocą sprawdzonego przewoźnika. Rozważ ubezpieczenie przesyłki, jeżeli jej wartość jest znaczna.
6. Adres wysyłki:
INELO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Dział Produkcji Elektroniki
ul. Partyzantów 71
43-300 Bielsko-Biała
7. Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki poinformujemy Cię o kolejnych krokach postępowania.


JAK PRZYSPIESZYĆ PROCES NAPRAWY
1. Wypełnij poprawnie formularz zgłoszeniowy:
– dane korespondencyjne
– dane do faktury
– pełny opis problemu.
2. W przypadku płatnych serwisów (pogwarancyjnych) zaakceptuj maksymalny koszt naprawy na formularzu zgłoszeniowym.

Najnowsze informacje

Facebook