en
Nasze doświadczenie kreowane na przestrzeni ostatniej dekady sprawia, że jesteśmy partnerem godnym zaufania, a nasz profesjonalizm zaowocował otrzymaniem już po raz szósty z rzędu Gazeli Biznesu 2016 – wyróżnienia przyznawanego firmom cieszącym się nieskazitelną reputacją i uczciwością wobec pracowników, kontrahentów i Klientów.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowiska:

Senior Project Manager

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Rodzaj: praca stacjonarna

OBOWIĄZKI:

  • Opracowanie szczegółowego planu projektu w celu monitorowania i śledzenia postępów,
  • Ocena ryzyka w projektach,
  • Koordynowanie prac zespołów,
  • Utrzymanie skutecznej komunikacji i pracy pomiędzy klientami a członkami zespołu projektowego,
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej,
  • Śledzenie wyników projektu przy użyciu odpowiednich narzędzi,
  • Rozwiązywanie problemów w całym cyklu życia projektu,
  • Dbanie o dostarczanie projektów w terminie oraz w określonym budżecie.
  • Kontakty z interesariuszami

WYMAGAMY OD CIEBIE:

  • Portfolio zrealizowanych projektów,
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami przy użyciu wiodących metodologii (np. SCRUM, AGILE, PMBOK),
  • Min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami informatycznym,
  • Doświadczenie w prowadzeniu dużych, międzynarodowych projektów,
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektem od fazy rozpoczęcia do zakończenia projektu,
  • Zdolność do śledzenia aktywności projektu na wielu etapach,
  • Umiejętność planowania, zarządzania ryzykiem,
  • Znajomość narzędzi do zarządzania projektem,
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność analitycznego myślenia,
  • Wysokie zdolności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

ZAPEWNIMY CI:

  • Zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej na rynku pozycji,
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka dni w miesiącu),
  • Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego na szkoleniach i konferencjach branżowych,
  • Opłacane przez firmę lekcje języka angielskiego
  • Dwa razy w tygodniu świeże owoce
  • Zdrowe podejście, zrozumienie, otwartość, szczerość i przejrzystość na każdym poziomie

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności!
Oferty zawierające cv, list motywacyjny, zdjęcie prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja_it@inelo.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  (dawniej Inelo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Programista C++ / .NET

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Rodzaj: praca stacjonarna

OPIS TWOJEGO STANOWISKA:

Twoja praca polegała będzie na tworzeniu, projektowaniu i rozwijaniu oprogramowania 4Trans, TachoScan Control i wielu innych.

WYMAGAMY OD CIEBIE:

  • Minimum 3 lata pracy na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość platformy .NET (ASP.NET)
  • Bardzo dobra znajomość języka C++
  • Doświadczenie w pracy ze środowiskiem Visual Studio
  • Wiedza na temat budowania RESTful applications
  • Znajomość GIT
  • Praktyka w stosowaniu TDD
  • Znajomość dobrych praktyk programistycznych S.O.L.I.D.
  • Staranność, dokładność, samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole

DODATKOWE ATUTY:

  • Znajomość SVN
  • Praktyczna wiedza nt. BDD, DDD
  • Doświadczenie na stanowisku lidera projektu
  • Dobra znajomość relacyjnych baz danych: MySQL, Postgresql, MS SQL
  • Doświadczenie w pracy z bazami NoSQL (MongoDB, Redis, ElasticSearch),
  • Znajomość SCRUM

ZAPEWNIMY CI:

  • Wynagrodzenie od 6 000 zł – 11 000 zł brutto
  • Zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej na rynku pozycji,
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie,
  • Jasna ścieżka kariery – matryca kompetencji,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka dni w miesiącu),
  • Pracę w kompetentnym zespole doświadczonych programistów,
  • Creative Room,
  • Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego na szkoleniach i konferencjach branżowych,
  • Opłacane przez firmę lekcje języka angielskiego
  • Cotygodniowe szkolenia i warsztaty wewnętrzne
  • Wyjazdy na konferencje i meetupy
  • Dwa razy w tygodniu świeże owoce dla pracowników
  • Zdrowe podejście, zrozumienie, otwartość, szczerość i przejrzystość na każdym poziomie

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności!
Oferty zawierające cv, list motywacyjny, zdjęcie prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja_it@inelo.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  (dawniej Inelo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Programista - Frontend

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Rodzaj: praca stacjonarna

OPIS TWOJEGO STANOWISKA:

Twoja praca polegała będzie na rozwijaniu aplikacji webowych używanych do zbierania oraz przetwarzania i prezentacji danych z monitoringu kilkunastu tysięcy pojazdów oraz obsłudze wewnętrznego systemu zarządzania umowami.

WYMAGAMY OD CIEBIE:

  • Bardzo dobra znajomość JavaScript oraz TypeScript,
  • Bardzo dobra znajomość HTML5 oraz CSS3,
  • Dobra znajomość frameworka Angular,
  • Dobra znajomość systemu kontroli wersji GIT

DODATKOWE ATUTY:

  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe,
  • Znajomość i stosowanie zasad SOLID,
  • Doświadczenie w pracy w zespołach zwinnych (Scrum),
  • Doświadczenie w pracy w PHP,
  • Doświadczenie w pisaniu testów oraz stosowania TDD,
  • Wiedza nt konteneryzacji środowisk (Docker) oraz systemów Linux

ZAPEWNIMY CI:

  • Wynagrodzenie od 6 000 zł – 11 000 zł brutto
  • Zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej na rynku pozycji,
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie,
  • Jasna ścieżka kariery – matryca kompetencji,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka dni w miesiącu),
  • Pracę w kompetentnym zespole doświadczonych programistów,
  • Creative Room,
  • Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego na szkoleniach i konferencjach branżowych,
  • Opłacane przez firmę lekcje języka angielskiego
  • Cotygodniowe szkolenia i warsztaty wewnętrzne
  • Wyjazdy na konferencje i meetupy
  • Dwa razy w tygodniu świeże owoce dla pracowników
  • Zdrowe podejście, zrozumienie, otwartość, szczerość i przejrzystość na każdym poziomie

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności!
Oferty zawierające cv, list motywacyjny, zdjęcie prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja_it@inelo.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  (dawniej Inelo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Programista PHP - Backend

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Rodzaj: praca stacjonarna
OPIS TWOJEGO STANOWISKA:

Twoja praca polegała będzie na rozwijaniu aplikacji webowych używanych do zbierania oraz przetwarzania i prezentacji danych z monitoringu kilkunastu tysięcy pojazdów oraz obsłudze wewnętrznego systemu zarządzania umowami.

WYMAGAMY OD CIEBIE:

  • Bardzo dobrej znajomości PHP 7, z naciskiem na OOP,
  • Bardzo dobrej znajomości systemu kontroli wersji GIT,
  • Dużego doświadczenia w pracy z relacyjnymi bazami danych,
  • Praktycznej wiedzy nt. TDD
DODATKOWE ATUTY:
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe,
  • Znajomość i stosowanie zasad SOLID,
  • Doświadczenie w pracy z bazami NoSQL (MongoDB, Redis, ElasticSearch),
  • Doświadczenie w pracy z BigData,
  • Doświadczenie w pracy w zespołach zwinnych (Scrum),
  • Praktyczna wiedza nt. BDD,
  • Znajomość frameworków Symfony i Angular,
  • Dobra znajomość JavaScript i TypeScript,
  • Wiedza nt konteneryzacji środowisk (Docker) oraz systemów Linux

ZAPEWNIMY CI:

  • Wynagrodzenie od 6 000 zł – 11 000 zł brutto
  • Zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej na rynku pozycji,
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie,
  • Jasna ścieżka kariery – matryca kompetencji,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka dni w miesiącu),
  • Pracę w kompetentnym zespole doświadczonych programistów,
  • Creative Room,
  • Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego na szkoleniach i konferencjach branżowych,
  • Opłacane przez firmę lekcje języka angielskiego
  • Cotygodniowe szkolenia i warsztaty wewnętrzne
  • Wyjazdy na konferencje i meetupy
  • Dwa razy w tygodniu świeże owoce dla pracowników
  • Zdrowe podejście, zrozumienie, otwartość, szczerość i przejrzystość na każdym poziomie

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności!
Oferty zawierające cv, list motywacyjny, zdjęcie prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja_it@inelo.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  (dawniej Inelo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Pracownik działu sprzedaży zagranicznej z językiem angielskim + francuskim lub rosyjskim

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Rodzaj: praca stacjonarna

Opis stanowiska:

  • Prace biurowo-administracyjne wynikające z bieżących potrzeb biura handlowego;
  • Obsługa klientów w języku polskim i obcym – telefonicznie, mailowo;
  • Obsługa zagranicznych partnerów handlowych – telefonicznie, mailowo;
  • Skuteczne promowanie i zachęcanie do korzystania z produktów firmy;
  • Weryfikacja potrzeb klientów;
  • Docelowo pomoc przy przetargach.

Wymagania:

  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobra znajomość języka francuskiego lub rosyjskiego.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę (podstawa + premia);
  • Pracę w młodym zespole dla lidera rynku w rozwiązaniach dla firm transportowych, jak i służb kontrolnych;
  • Wszelkie niezbędne narzędzia i szkolenia merytoryczne;
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie.

 

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności!
Oferty zawierające cv, list motywacyjny, zdjęcie prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja_inelo@inelo.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  (dawniej Inelo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

 

 

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Rodzaj: praca stacjonarna

Opis stanowiska:

  • Prace biurowo-administracyjne wynikające z bieżących potrzeb biura handlowego;
  • Obsługa klientów w języku polskim i obcym – telefonicznie, mailowo;
  • Obsługa zagranicznych partnerów handlowych – telefonicznie, mailowo;
  • Skuteczne promowanie i zachęcanie do korzystania z produktów firmy;
  • Weryfikacja potrzeb klientów;
  • Docelowo pomoc przy przetargach.

Wymagania:

  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobra znajomość języka francuskiego lub rosyjskiego.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę (podstawa + premia);
  • Pracę w młodym zespole dla lidera rynku w rozwiązaniach dla firm transportowych, jak i służb kontrolnych;
  • Wszelkie niezbędne narzędzia i szkolenia merytoryczne;
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie.

 

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności!
Oferty zawierające cv, list motywacyjny, zdjęcie prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja_inelo@inelo.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  (dawniej Inelo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

 

 

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Rodzaj: praca stacjonarna

Opis stanowiska:

  • Prace biurowo-administracyjne wynikające z bieżących potrzeb biura handlowego;
  • Obsługa klientów w języku polskim i obcym – telefonicznie, mailowo;
  • Obsługa zagranicznych partnerów handlowych – telefonicznie, mailowo;
  • Skuteczne promowanie i zachęcanie do korzystania z produktów firmy;
  • Weryfikacja potrzeb klientów;
  • Docelowo pomoc przy przetargach.

Wymagania:

  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobra znajomość języka francuskiego lub rosyjskiego.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę (podstawa + premia);
  • Pracę w młodym zespole dla lidera rynku w rozwiązaniach dla firm transportowych, jak i służb kontrolnych;
  • Wszelkie niezbędne narzędzia i szkolenia merytoryczne;
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie.

 

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności!
Oferty zawierające cv, list motywacyjny, zdjęcie prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja_inelo@inelo.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  (dawniej Inelo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

 

 

Pracownik ds. marketingu

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Rodzaj: praca stacjonarna

Umowa o pracę na pełen etat

Jeśli Internet to środowisko, w którym bardzo dobrze się odnajdujesz, znasz obsługę platformy WordPress i lubisz wyzwania – ta praca jest dla Ciebie!

Opis stanowiska:

  • Administrowanie firmowymi stronami www w panelu WordPress
  • Aktualizowanie treści na stronach www: aktualności, komunikaty prasowe, produkty
  • Weryfikacja poprawności działania stron www
  • Współudział w tworzeniu nowych stron www (we współpracy z agencją)
  • Optymalizacja SEO wpisów na stronach www i kontrolowanie efektów tych działań
  • Analiza bieżących statystyk wyświetleń i przygotowanie raportów opartych o dane z  Google Analytics

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie – mile widziani studenci studiów zaocznych
  • Bardzo dobra znajomość panelu WordPress
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz dokładność
  • Motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy
  • Optymizm, samodzielność i umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w zarządzaniu stronami www
  • Mile widziana znajomość obsługi programów graficznych

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Wdrożenie do nowych obowiązków poprzez okres szkoleniowy
  • Możliwość poszerzania swojej wiedzy i rozwoju zawodowego
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Stałe godziny pracy od 7:00-15:00 lub od 8:00-16:00 (pn-pt)
  • Pakiet benefitów: karta sportowa Fit Profit, ubezpieczenie grupowe na życie
  • Pracę w młodym i zgranym zespole pasjonatów marketingu

 

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności!
Oferty zawierające cv, list motywacyjny, zdjęcie prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja_marketing@inelo.pl

 

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  (dawniej Inelo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

 

 

Specjalista ds. dokumentacji

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Forma zatrudnienia: praca stała

Wymagania:

  • dobra znajomość oprogramowania do edycji tekstu (np. MS Word);
  • korzystanie z programów graficznych w celu przygotowania oprawy wizualnej dokumentacji;
  • znajomość podstaw HTML i CSS;
  • doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej;
  • bogate słownictwo;
  • wysokie umiejętności komunikacyjne w mowie i w piśmie;
  • bardzo dobra znajomość zasad gramatyki i poprawnej polszczyzny;
  • umiejętność przejrzystego i zrozumiałego dla odbiorców opisywania złożonych zagadnień;
  • dobra znajomość języka angielskiego (swobodne czytanie dokumentacji technicznej);
  • umiejętność zarządzania projektem;
  • umiejętność współpracy w ramach zespołu;
  • przestrzeganie ustalonych standardów podczas tworzenia dokumentacji;
  • wykształcenie wyższe;

Mile widziane:

  • doświadczenie w branży transportowej i informatycznej;
  • znajomość oprogramowania Help & Manual;
  • posługiwanie się narzędziami kontroli wersji (np. SVN);
  • umiejętność tworzenia prezentacji (PowerPoint);
  • zainteresowanie aspektami technicznymi oraz nowymi technologiami;

Zakres obowiązków:

  • tworzenie pomocy do aplikacji, ulotek, instrukcji, specyfikacji technicznych, tutoriali, opisu zmian i nowych funkcji oprogramowania;
  • testowanie i ulepszanie istniejących treści;
  • redagowanie i implementacja tłumaczeń dla wersji zagranicznej dokumentacji w wielu językach;
  • współpraca z zespołami: projektowym, programistycznym i testerskim;

Firma oferuje:

  • Wynagrodzenie od 3000-6000 zł brutto zależności od wiedzy i doświadczenia,
  • Jasna ścieżka kariery – matryca kompetencji,
  • Zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej na rynku pozycji,
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie,
  • Szkolenie z języka angielskiego na terenie firmy,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka dni w miesiącu),
  • Pracę w kompetentnym zespole doświadczonych testerów,
  • Możliwość poszerzania swojej wiedzy i rozwoju zawodowego na szkoleniach i konferencjach branżowych,
  • Zdrowe podejście, zrozumienie, otwartość, szczerość i przejrzystość na każdym poziomie,
  • Świeże owoce w kuchni do dyspozycji pracowników.

JAK APLIKOWAĆ – INFORMACJE

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja_it@inelo.pl

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. (dawniej INELO Stocerz Sp. J.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Linux System Administrator

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Forma zatrudnienia: praca stała

Opis stanowiska:

Do zespołu administratorów poszukujemy osoby na stanowisko: SysOps/DevOps (Linux System Administrator).
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zarządzanie infrastrukturą serwerową i sieciową, tworzenie nowych rozwiązań, utrzymanie obecnych systemów Linux, administrowanie bazami danych, zapewnienie bezpieczeństwa sieciowego. Mile widziane doświadczenie lub chęć rozwoju w obszarze Continuous Integration, Continuous Delivery. Szukamy mocnego regulara lub seniora.

Zakres obowiązków i oczekiwania – znajomość technologii:

  •  bieżąca administracja systemami operacyjnymi (linux Debian)
  •  administracja i konfiguracja środowisk wirtualizacyjnych (XenServer)
  •  administracja i konfiguracja sieci LAN i WAN (BGP, Fortigate, Cisco, iptables)
  •  automatyzacja czynności operacyjnych – instalacji, konfiguracji i utrzymania (ansible)
  •  projektowanie i wdrażanie narzędzi i aplikacji z obszaru monitoringu (zabbix)
  •  utrzymanie systemów bazodanowych (mysql, postgres, mongodb)
  •  utrzymanie i rozwój infrastruktury oraz środowisk developerskich i testowych (nginx, php, rabbitmq)
  •  zapewnienie wysokiej wydajności oraz dostępności środowiska (proxy, load-balancery, klastry)
  •  wdrożenia aplikacji produkcyjnych i testowych, rozwiązywanie problemów w trakcie wdrożenia
  •  analizowanie i rozwiązywanie problemów systemowych, awarii i problemów wydajnościowych
  •  budowanie dobrych praktyk dla zespołów Dev i DevOps
  •  wspieranie zespołów pracujących nad rozwojem aplikacji w tematach CD/CI
  •  gotowość do dyżurów przez kilka dni w miesiącu

Firma oferuje:

  • Wynagrodzenie od 6000-11000 zł brutto w zależności od wiedzy i doświadczenia,
  • Jasna ścieżka kariery – matryca kompetencji,
  • Zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej na rynku pozycji,
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie,
  • Szkolenie z języka angielskiego na terenie firmy,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka dni w miesiącu),
  • Pracę w kompetentnym zespole profesjonalistów,
  • Możliwość poszerzania swojej wiedzy i rozwoju zawodowego na szkoleniach i konferencjach branżowych,
  • Zdrowe podejście, zrozumienie, otwartość, szczerość i przejrzystość na każdym poziomie,
  • Świeże owoce w kuchni do dyspozycji pracowników.

JAK APLIKOWAĆ – INFORMACJE

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja_it@inelo.pl

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. (dawniej INELO Stocerz Sp. J.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Pracownik Działu Sprzedaży Zagranicznej z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Forma zatrudnienia: praca stała

 

OPIS STANOWISKA

Obowiązki:

  • Obsługa klientów w języku niemieckim oraz angielskim – telefonicznie, mailowo;
  • Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi za granicą;
  • Skuteczne promowanie i zachęcanie do korzystania z produktów firmy;
  • Weryfikacja potrzeb rynku i klientów;
  • W perspektywie możliwość prowadzenia szkoleń dla klientów w językach niemieckim i angielskim zarówno online jak i w siedzibie klienta (delegacje zagraniczne).

WYMAGANIA:

  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Doskonała organizacja pracy i czasu pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu;
  • Umiejętność przekazywania wiedzy;
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego.

FIRMA OFERUJE:

  • Umowę o pracę (podstawa + premia);
  • Pracę w młodym zespole dla lidera rynku w rozwiązaniach dla firm transportowych, jak i służb kontrolnych;
  • Wszelkie niezbędne narzędzia i szkolenia merytoryczne i techniczne;
  • Dodatkowe korzyści – karta sportowa dla aktywnych.

JAK APLIKOWAĆ – INFORMACJE

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja_inelo@inelo.pl

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. (dawniej INELO Stocerz Sp. J.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

KONTAKT:

CV (mile widziane zdjęcie) prosimy przesyłać na adres, który znajduje się powyżej w „Jak aplikować – informacje”.

 

Asystent Działu Sprzedaży

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Forma zatrudnienia: praca stała

Wymagania:

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktu i pozytywne nastawienie
  • Samodzielność i skuteczność w działaniu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą klienta będzie dodatkowym atutem.

Obowiązki:

  • Wyszukiwanie informacji o potencjalnych klientach i kontakt telefoniczny z klientami z sektora B2B
  • Telefoniczna prezentacja oferty i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Ustalanie terminów spotkań biznesowych z potencjalnymi klientami
  • Współpraca z przedstawicielami handlowymi w terenie
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji z zakresu specyfiki firmy

Zapewniamy:

  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy jak również podnoszące kwalifikacje
  • Narzędzia potrzebne do wykonywania powierzonych obowiązków, w tym oprogramowanie CRM, bazę danych teleadresowych przedsiębiorstw
  • Realną możliwość rozwoju i awansu
  • Przyjazną atmosferę pracy, wsparcie zespołu
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjnie wynagrodzenie : podstawa + premia uzależniona od wyników i zaangażowania
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
  • Kartę sportową dla aktywnych.

Jak aplikować – informacje

Kontakt:

Pracownik ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Forma zatrudnienia: praca stała

 

Zakres zadań i obowiązków:

  • Obsługa telefoniczna i mailowa Klienta, w tym Klienta zagranicznego;
  • Stałe pogłębianie wiedzy z zakresu przepisów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań;
  • Praca z programem 4Trans;
  • Realizacja zadań poprzez połączenia zdalne z siedziby firmy w Bielsku – Białej;

 

Wymagania kwalifikacyjne:

  • Wykształcenie min. średnie z maturą;
  • Obsługa komputera – znajomość architektury PC i urządzeń biurowych;
  • Umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów informatycznych;
  • Umiejętność organizacji własnej pracy;
  • Komunikatywność, odpowiedzialność, punktualność;
  • Znajomość j. niemieckiego.

 

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w kontaktach z klientami;
  • Znajomość zagadnień firm transportowych;
  • Umiejętność konfiguracji i zarządzania systemów Windows Server oraz Microsoft SQL Server;
  • znajomość j. angielskiego;
  • znajomość j. czeskiego;
  • znajomość j. francuskiego.

Firma oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie;
  • Pakiet socjalny;
  • Kompleksowe szkolenie wdrażające do pracy w firmie;
  • Liczne wyzwania zawodowe;
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • Dobrą atmosferę pracy.

Jak aplikować – informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres:  rekrutacja_serwis@inelo.pl

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. (dawniej INELO Stocerz Sp. J.) oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Kontakt:

CV (mile widziane zdjęcie) prosimy przesyłać na adres, który znajduje się powyżej w „jak aplikować – informacje”

PROGRAMISTA C++

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Zakres zadań i obowiązków:

  • tworzenie, projektowanie i rozwijanie oprogramowania 4Trans, TachoScan Control i wielu innych
  • analiza wymagań, przepływu danych,
  • opracowywanie raportów i analiz,
  • utrzymywanie i rozwój projektów informatycznych.

 

Wymagania kwalifikacyjne:

  • bardzo dobra znajomość  języka C++,
  • znajomość języka SQL,
  • znajomość obsługi relacyjnych baz danych ( w tym MSSQL Server),
  • znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej,
  • znajomość systemów kontroli wersji SVN, GIT,
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Dodatkowe atuty:

  • znajomość QT
  • znajomość C#
  • znajomość Crystal Reports,
  • znajomość narzędzi automatyzujących proces testowania
  • znajomość SCRUM
  • doświadczenie na stanowisku Scrum Master.

 

Zapewniamy:

  • umowę o pracę w renomowanej, prężnie rozwijającej się firmie
  • wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • liczne wyzwania zawodowe
  • pracę w młodym i kompetentnym zespole.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres rekrutacja_soft@inelo.pl.

Na aplikacji prosimy i dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Karpacka 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Tester oprogramowania / QA

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Opis stanowiska:

Twoja praca polegała będzie na dbaniu o jakość powierzonego oprogramowania, utrzymaniu go w stanie zgodnym z wymaganiami klienta, sprawdzaniem zgodności z otrzymaną dokumentacją oraz pilnowaniem procesu naprawy błędów. Dodatkowo ważnym elementem będzie rozwój automatyzacji testów oraz utrzymanie istniejących już skryptów testowych.

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w pisaniu testów automatycznych opartych na środowisku webowym,
  • Znajomość w praktyce HTML oraz CSS,
  • Znajomość narzędzi developerskich w CHROME, Firebuga,
  • Znajomość SELENIUM, WebDriver,
  • Znajomość GIT,
  • Znajomość narzędzi do raportowania błędów,
  • Znajomość architektury REST,
  • Podstawowa znajomość programowania w językach JAVA, PHP,
  • Znajomość MySQL w stopniu pozwalającym na pisanie zapytań w środowisku testowym oraz odpytań baz w środowisku produkcyjnym.

 

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w pracy z środowiskami ciągłej integracji,
  • Znajomość frameworka AGILE Scrum,
  • Znajomość baz NoSQL,
  • Znajomość RabbitMQ,
  • Umiejętność pisania własnych skryptów przeszukujących zasoby baz danych w poszukiwaniu anomalii w danych,
  • Znajomość RestAssured, Guzzle,
  • Umiejętność pracy z systemem Linux,
  • Znajomość frameworka Protractor,
  • Znajomość języka JavaScript.

 

 Zapewniamy:
  • Wynagrodzenie do 10 000 zł brutto (w zależności od poziomu wiedzy),
  • Jasna ścieżka kariery – matryca kompetencji,
  • Zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej na rynku pozycji,
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie,
  • Szkolenie z języka angielskiego na terenie firmy,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka dni w miesiącu),
  • Pracę w kompetentnym zespole doświadczonych testerów,
  • Możliwość poszerzania swojej wiedzy i rozwoju zawodowego na szkoleniach i konferencjach branżowych,
  • Zdrowe podejście, zrozumienie, otwartość, szczerość i przejrzystość na każdym poziomie,
  • Świeże owoce w kuchni do dyspozycji pracowników.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres rekrutacja.it@inelo.pl.

Na CV prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Karpacka 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Specjalista ds. Wdrożeń i Szkoleń

Wakat 1 – teren pracy: świętokrzyskie, małopolskie, podkarpackie, lubelskie
Wakat 2 – teren pracy: zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie i kujawsko-pomorskie
ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW:

  • Prowadzenie wdrożeń i szkoleń z obsługi systemu GBOX Assist
  • Praca w terenie
  • Udzielanie pomocy technicznej oraz merytorycznej Klientom
  • Zadania wykonywane są bezpośrednio w siedzibie firmy Klienta lub miejscu wskazanym przez Klienta

WYMAGANIA:

  • Zaangażowanie oraz samodzielne organizowanie pracy
  • Gotowość podjęcia pracy wymagającej częstych podróży służbowych
  • Wysoka motywacja do pracy oraz zdolności interpersonalne
  • Wysoko rozwinięte kompetencje społeczne (komunikacja, prezentacja, praca z grupą)
  • Umiejętności przekazywania wiedzy
  • Umiejętność i łatwość autoprezentacji
  • Czynne prawo jazdy kat. B

DODATKOWE ATUTY:

  • Podstawowa znajomość rozwiązań GPS
  • Doświadczenie na stanowisku wdrożeniowca
  • Doświadczenie w testowaniu systemów GPS
  • Język angielski w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość zagadnień z zakresu analizy i rozliczania czasu pracy kierowców
  • Wykształcenie informatyczne/transportowe

ZAPEWNIAMY:

  • Stałe wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon…)
  • Szkolenia techniczne jak i merytoryczne na początku oraz w trakcie pracy
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
  • Możliwość poznania ciekawych ludzi oraz branży telematyki
  • Pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilne zatrudnienie

 

Programista Java/Android

OPIS TWOJEGO STANOWISKA:

Twoja praca będzie polegała na rozwijaniu aplikacji mobilnych oraz tworzeniu oprogramowania na urządzenia dedykowane.

MIEJSCE PRACY: Bielsko – Biała

WYMAGAMY OD CIEBIE:

  • Bardzo dobrej znajomości Java oraz Android SDK
  • Co najmniej 2 lat doświadczenia w tworzeniu aplikacji na platformę Android
  • Doświadczenia w pracy z bibliotekami Dagger2 i RXJava (RXAndroid)
  • Umiejętności praktycznego zastosowania wzorców projektowych

DODATKOWE ATUTY:

  • Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania zdolnego do realizacji skomplikowanych założeń
  • Umiejętność tworzenia testów jednostkowych i testów UI
  • Znajomość narzędzi CI (Continuous Integration)
  • Znajomość języka Kotlin
  • Praktyczne doświadczenie w metodykach zwinnych (Scrum)
  • Doświadczenia w pracy w standardach TDD

ZAPEWNIAMY CI:

  • Wynagrodzenie od 6 000 zł – 11 000 zł brutto
  • Zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej na rynku pozycji
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie
  • Jasna ścieżka kariery – matryca kompetencji
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka dni w miesiącu)
  • Pracę w kompetentnym zespole doświadczonych programistów
  • Creative Room
  • Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego na szkoleniach i konferencjach branżowych
  • Zdrowe podejście, zrozumienie, otwartość, szczerość i przejrzystość na każdym poziomie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres:  rekrutacja_it@inelo.pl

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. oraz z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Konstruktor elektroniki/Programista embedded

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Opis stanowiska:

Twoja praca polegała będzie na projektowaniu układów elektronicznych i tworzeniu oprogramowania dla systemów wbudowanych (embedded) na potrzeby systemu telematycznego GBOX ASSIST.

Wymagania szczegółowe:

  • Umiejętności projektowania, uruchamiania i testowania urządzeń elektronicznych opartych na AVR, ARM
  • Znajomości narzędzi CAD/CAM do w/w (Altium, Protel, Eagle, itp)
  • Umiejętności programowania w C procesorów AVR, ARM z uwzględnieniem specyfiki embedded
  • Znajomości IDE (Atmel Studio)

 

Dodatkowe atuty:

  • Potwierdzenie ww. umiejętności prezentacją własnych projektów
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu elektroniki i programowaniu embedded
  • Znajomość CAD Star i IAR
  • Znajomość protokołów komunikacyjnych, GSM, IP
  • Znajomość Linuxa (podstawowa konfiguracja)
  • Znajomość SVN

 

Zapewniamy:

  • Wynagrodzenie od 6 000 zł – 11 000 zł brutto
  • Zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej na rynku pozycji,
  • Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka dni w miesiącu)
  • Pracę w kompetentnym zespole doświadczonych programistów,
  • Creative Room, który pozwoli Ci rozwinąć ukryte pokłady twórczości
  • Możliwość poszerzania swojej wiedzy i rozwoju zawodowego (szkolenia, wyjazdy)
  • Zdrowe podejście, zrozumienie, otwartość, szczerość i przejrzystość na każdym poziomie

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres rekrutacja.it@inelo.pl.

Na aplikacji prosimy i dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INELO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Karpacka 24/U2b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Ostatnie wpisy

Facebook