Pobierz darmowego ebooka Pakiet mobilności a busy – kogo dotyczą nowe przepisy?

ebook pakiet mobilności busy
Inelo Inelo
Aktualności

Wymóg w kwestii spełnienia warunków, dotyczących przewoźnika drogowego oraz uzyskania licencji transportowej – to tematy, nad którymi dyskutowano wielokrotnie na przestrzeni ostatnich lat. Od maja 2022 roku, blisko 37 tysięcy polskich pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 2,5 do 3,5 tony, żeby móc jeździć na terenie Unii Europejskiej, musi posiadać licencje.

Należy pamiętać, że za brak licencji, firma transportowa może otrzymać karę w wysokości nawet 12 tys.za każdą kontrolę drogową, a także utracić dobrą reputację, dlatego też nie warto wyruszać w trasę bez ważnych uprawnień.

Pobierz darmowego ebooka

Pobierz darmowego ebooka i upewnij się, czy jesteś na bieżąco z przepisami dla pojazdów o DMC do 3.5 tony i dowiedz się, jakie zmiany czekają Cię w najbliższej przyszłości.

    Pobierz darmowego ebooka Pakiet mobilności a busy – kogo dotyczą nowe przepisy?

    Co znajdziesz w ebooku?

    Transport lekki w gronie licencjonowanych przewoźników – jaki jest cel zmian?

    Nowe przepisy pakietu mobilności – obowiązek uzyskania licencji na transport do 3,5 tony

    • Kto nie musi ubiegać się o licencję wspólnotową?
    • Prywatny oraz zarobkowy przewóz busem – jakie są różnice?
    • Pakiet mobilności a busy do 9 miejsc
    • Obowiązki dla firmy z licencją na transport międzynarodowy
    • Transport do 3,5 tony – wymagania dla przewoźnika bez licencji
    • Zabezpieczenie finansowe
    • Zarządzający transportem
    • Licencja – jaki będzie koszt?

    Co grozi za brak ważnych uprawnień?

    • Utrata dobrej reputacji a licencja transportowa

    Co dalej

    • Tachograf w busach

    Skontaktuj się z nami.

    Wybierz sposób kontaktu najlepszy dla Ciebie.

      Biuro obsługi klienta