Usługa OCRK – instrukcja

usługa ocrk

Jako właściciel firmy transportowej z pewnością dobrze wiesz, jak ważną kwestią jest terminowe rozliczanie kierowców. Przygotowaliśmy kilka porad, które pomogą Ci uniknąć opóźnień i ułatwią Twoją pracę.

1. Pamiętaj o dostarczeniu kompletu danych do aktywacji usług. Wszystkie niezbędne informacje uzyskasz pod następującymi linkami:

2. Dzięki naszej dokumentacji część wynagrodzenia możesz wypłacić, nie czekając na raporty do 10 dnia miesiąca.

3. Wysyłaj dane w komplecie dla wszystkich kierowców. W ten sposób jednorazowo otrzymasz rozliczenie wynagrodzeń dla każdego z pracowników.

4. Korzystaj z funkcjonalności Panelu Klienta i AKD, dzięki którym m.in. masz podgląd przesyłanych danych oraz wyeliminujesz ewentualne błędy.

  • Film prezentujący braki i ostrzeżenia wstrzymujące usługę i ich wyjaśnianie/akceptację
  • Film prezentujący braki z tachografów cyfrowych, pozostałe ostrzeżenia kierowców oraz terminy odczytów

5. Wypełniaj poprawnie rejestr załadunków/rozładunków. Aby zrobić to w sposób automatyczny, optymalizując tym samym proces naliczania wynagrodzeń kierowców tak, aby dopłacać do zagranicznych płac tylko w sytuacji, gdy jest to wymagane przepisami, skorzystaj z:

  • darmowej aplikacji Inelo Drive i Modułu Płacy Zagranicznej
  • synchronizacji z programem Easy TMS i Nawigator

6. Weryfikuj poprawność przesyłanych danych o przekroczonych granicach lub importuj informacje bezpośrednio z kart kierowców.

7. Pamiętaj, będąc już w kontakcie z dedykowanym Opiekunem, nie rozpoczynać za każdym razem nowej wiadomości – zachowaj ciągłość już rozpoczętej konwersacji.

8. Przypominamy – w razie wątpliwości możesz skorzystać z naszego wsparcia. Zadzwoń do swojego Opiekuna lub skontaktuj się z nami poprzez czat na Inelo.pl.

9. Regularnie publikujemy wiadomości i artykuły na naszej stronie internetowej – czytaj i bądź na bieżąco.

10. Dołącz do organizowanych przez nas webinarów, będących doskonałym źródłem wiedzy, w których trakcie możesz liczyć na pomoc naszych ekspertów – zapraszamy!

Skontaktuj się z nami.

Wybierz sposób kontaktu najlepszy dla Ciebie.

    Biuro obsługi klienta

    (22) 113 40 60