TematNazwa czasopismaDziałData publikacji
Pilnuj czasu pracy kierowców by nie utracić dobrej reputacji – Piotr Dajema dla Transport ManagerTransport ManagerGrupa INELO06.2020
Transport żywych zwierząt – najważniejsze zasady – Beata Wojciechowska dla TSL BiznesTSL BiznesINELO11.2019
Fakty i mity na temat jazdy w załodze – Mateusz Włoch dla Transport ManageraTransport ManagerINELO10.2019
Telematyka – nadmierna kontrola, czy złoty środek? – Tomasz Czyż dla Czasu na TransportCzas na TransportGBOX10.2019
Polacy wspierają bezpieczeństwo drogowe w całej Europie – Magdalena Magnuszewska dla Dziennik Gazeta PrawnaDziennik Gazeta PrawnaINELO09.2019
Jak prawidłowo rozliczać wynagrodzenie kierowców – Piotr Dajema dla TSL BiznesTSL BiznesINELO08.2019
Integracja GBOX Assist i systemu TSM – Dawid Kochalski dla Czasu na TransportCzas na TransportGBOX07.2019
Czy Europa nadal lubi polskie ciężarówki? – Bartosz Najman dla Kurier SzczecińskiKurier SzczecińskiINELO07.2019
Kiedy można wyjąć kartę z tachografu i jak postępować po jej wyjęciu? – Rafał Frejtag dla Transportu i SpedycjiTransport i SpedycjaINELO05.2019
Telematyka. Nie ma się czego bać, trzeba z niej korzystać – Mirosław Tirak dla Czasu na Transport oraz portalu fleetguru.plCzas na TransportGBOX04.2019
Inteligentne tachografy w praktyce – Mateusz Włoch dla Czasu na TransportCzas na TransportINELO04.2019
Zakazy ruchu dla ciężarówek – nowe kary dla firmy i zarządzającego – Beata Wojciechowska dla Transport ManageraTransport ManagerINELO03.2019
Nowy rok – nowe wyzwania dla przewoźników i kierowców – Mateusz Włoch dla Informator TransportowyInformator TransportowyINELO03.2019
Inteligentne tachografy – oręż w walce z manipulacjami – Cezary Świeciak dla TSL BiznesTSL BiznesINELO02.2019
Nie taki diabeł straszny… czyli integracja systemu TMS i telematyki – Dawid Kochalski dla Czasu na TransportCzas na TransportGBOX01.2019
Kluczowe zmiany w roku 2018 – Taryfikator pełen pułapek – Mateusz Włoch dla Transportu i SpedycjiTransport i SpedycjaINELO12.2018
Dyżury – nieodłączny element wynagrodzenia kierowcy – Michał Senger dla TSL BiznesTSL BiznesINELO09.2018
Nowelizacja ustawy o transporcie drogowym – Beata Wojciechowska dla Transportu i SpedycjiTransport i SpedycjaINELO09.2018
Płaca minimalna a flota dmc do 3,5 tony – Adam Kapuściński dla Truck&BusinessTruck&BusinessINELO08.2018
Zarządzanie firmą transportową z 4Trans – Piotr Krystek dla Transportu i SpedycjiTransport i SpedycjaINELO06.2018
Przegląd najważniejszych wytycznych związanych z rozporządzeniem 561/2006 – Piotr Dajema dla TSL BiznesTSL BiznesINELO05.2018
Prawidłowe wdrożenie oprogramowania w firmie transportowej – Piotr Krystek dla TSL BiznesTSL BiznesINELO03.2018
Wynagradzanie kierowców a dokumentacja wewnątrzzakładowa – Rafał Frejtag dla TSL BiznesTSL BiznesINELO02.2018
Czas pracy kierowcy to pieniądz – Adam Kapuściński dla Transport ManagerTransport ManagerINELO12.2017
Informacje o naruszeniach przepisów transportowych – Mateusz Włoch dla Gazety PrawnejDziennik Gazeta PrawnaINELO11.2017
Elektroniczna smycz drogowa – Mateusz Włoch o KREPTD dla Gazety WyborczejGazeta WyborczaINELO11.2017
Trzy kroki do ominięcia 45-godzinnego odpoczynku – Michał Senger dla Transport ManagerTransport ManagerINELO10.2017
Co ważnego powinieneś wiedzieć o wpisach kraju w tachografach cyfrowych – ekspert INELO Cezary Świeciak dla TSL BiznesTSL BiznesINELO09.2017
Polscy kierowcy pod lupa europejskich służb kontrolnych – Mateusz Włoch dla Gazety Finansowej Gazeta Finansowa INELO08.2017
Program INELO ułatwia wyliczanie czasu pracy kierowcy – Piotr Dajema dla TSL BiznesTSL Biznes INELO1/2017
Kary za odpoczynek regularny w kabinie – Mateusz Włoch i Adam Kapuściński dla „Ciężarówki”CięzarówkiINELO06/07.2017
Jeden system kontroli w całej Europie – Małgorzata Stocerz dla Polskiej Gazety Transportowej Polska Gazeta TransportowaINELO07.2017
Przepisy utrudniają rozwój przewozów – wypowiedź Piotra Żółtego dla Rzeczpospolitej RzeczpospolitaINELO06.2017
Komentarz naszego Eksperta Mateusza Włocha do artykułu Najważniejsze kwestie, którymi powinien się kierować przedsiębiorca przy wyborze firmy zajmującej się ewidencją czasu pracy kierowcówTransport i Spedycja Inelo2015.09
Co trzeci tachograf zmanipulowany. Firmy i kierowcy mało świadomi, czym to groziOnet BiznesKonferencja 2015.05
Wybrane zmiany dotyczące kontroli i rozliczenia czasu pracy od stycznia 2012Dziennik Gazeta Prawna2011.11