We wrześniu kolejna Konferencja Transport Managera

Inelo Inelo
Aktualności

Po wakacyjnej przerwie powracają konferencje Transport Manager Meeting. Pierwsze spotkanie z cyklu odbędzie się już 11 września w Poznaniu. Przed uczestnikami wydarzenia cały dzień ciekawych prelekcji poświęconych branży transportowej, które przedstawią najlepsi eksperci w kraju.

 Co ważnego w branży TSL?

Konferencja przeznaczona jest dla właścicieli i managerów firm z sektora transportu, spedycji, logistyki i produkcji a także dla dostawców usług i rozwiązań dla branży TSL. Program wydarzenia obejmuje prezentacje z zakresu zarządzania, prawa, finansów i nowych technologii.

Na Transport Manager Meeting tradycyjnie głos zabiorą także eksperci reprezentujący dystrybutora VIAON oraz marki: OCRK, INELO i GBOX. Arkadiusz Góra, Ekspert OCRK w zakresie ITD i PIP w prelekcji Nowe naruszenia, surowsze kary, inteligentne tachografy. Najważniejsze zmiany w przepisach dotyczących transportu nakreśli nowe zasady nakładania kar, więcej naruszeń oraz większe sankcje, które przynosi nowelizacja ustawy o transporcie drogowym i wyjaśni, co zmienia się dla przewoźników w związku z nową ustawą o tachografach. Tytus Małecki, przedstawiciel marki VIAON, przybliży natomiast uczestnikom temat Ile możesz zyskać na integracji telematyki i rozwiązań wspierających rozliczanie czasu pracy kierowców?

Branżowe rozmowy w Strefie Eksperta

Konferencja Transport Manager Meeting to jednak nie tylko prelekcje. Spotkanie będzie też okazją do rozmów na tematy branżowe i konsultacji z naszymi ekspertami w Strefie Eksperta VIAON. Zainteresowani będą mogli również zapoznać się z rozwiązaniami wspierającymi zarządzanie i bezpieczeństwo firm transportowych, dostępnymi w ofercie VIAON.

Konferencja odbędzie się 11 września 2018 r. w Hotelu Novotel Poznań Centrum, w godz. 9:00-17:00.

Pełny program wydarzenia oraz rejestracja dostępne są na stronie Transport Manager Meeting.

Zachęcamy do udziału!

Skontaktuj się z nami.

Wybierz sposób kontaktu najlepszy dla Ciebie.

    Biuro obsługi klienta