en
2020.11.12 Inelo.pl

Grupa Inelo – nowoczesne narzędzia wsparcia dla Klientów

Aktualna sytuacja spowodowana pandemią koronawirusa jest dla nas wszystkich, a w szczególności dla branży transportowej czasem mierzenia się z licznymi problemami. Wiele firm musiało dokonać reorganizacji pracy biurowej, a także ograniczyć bezpośrednie relacje z klientem na rzecz kontaktu online. Pomimo wprowadzonych ograniczeń, jesteśmy świadomi, iż każdego dnia przewoźnicy i kierowcy napotykają na wiele trudności dotyczących kwestii przestrzegania norm czasu pracy oraz prawidłowej obsługi tachografów cyfrowych i analogowych.

W trosce o najwyższą jakość usług i bezpieczeństwo naszych Klientów wprowadziliśmy w tym roku szereg digitalowych udogodnień, ułatwiających współpracę z Grupą Inelo. Do najważniejszych z nich należą:
  • Podpisywanie e-umów, dzięki Autenti – Umowy, aneksy oraz inne dokumentów możemy procesować z naszymi Klientami w formie cyfrowej zamiast papierowej.
  • Opcja leasingu, elastyczne formy finansowania
  • Szkolenia dla przewoźników, spedytorów – lokalizacje i dostępne terminy: https://szkoleniadlatransportu.pl
  • Bezpłatne webinary – najbliższy o eco-drivingu: LINK
  • Zdalne konsultacje i porady ekspertów @OCRK i Inelo
  • Bieżące informacje o sytuacji w całej Europie spowodowanej koronawirusem – LINK
W ostatnich dnia uruchomiliśmy także dwie podstrony, które pozwolą naszym Klientom i ich kierowcom w prosty sposób odnaleźć odpowiedzi na pojawiają ce się pytania czy problemy: Zachęcamy do regularnego śledzenia naszych stron internetowych oraz profili w mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco informujemy o najważniejszych wydarzeniach.

Ostatnie wpisy

Facebook